16 Ocak 2012 Pazartesi

Yine Bana yol göründü.


23 Aralık itibariyle İstanbul’dan Delhi’ye uçuyorum. Geçen seneki planıma göre bu tarihlerde Güney Amerika’ya gidiyor olacaktım, Dalai Lama’nın 32.Kalachakra çalışmasını Bodhgaya’da yapacağını öğrenir öğrenmez tüm seyahat programımı değişti. Hazır Asya taraflarına gitmişken de daha önce görmediğim Güney Hindistan, Sri Lanka, Bangkok, Laos, Vietnam oradan da Singapur ve Bali’yi de göreyim diyorum. İçlerinden sadece Vietnam ve Laos’un vizesinde netlik yok, bu sebeple Bangkok’a mecburi iniş yapıp vize almaya çalışacağım.
Bu sefer ki seyahatime birkaç dostumda katılacaklardı ama maalesef kısmet olmadı. Gezimin son bölümündeki Bali kısmına sevgili minik kuşum Duyum Boston’dan katılacak. Son dakikada belki sürpriz bir katılımcı olabilir, kim bilir?
Bu seferki gidişimi sayarsak Hindistan’a üçüncü gidişim olacak. Boddhgaya’ya gitmeden önce Nepal, Hindistan sınırındaki Darjeeling ve Sikkim’i de görmek istiyorum. Yani sizin anlayacağınız Christmas’ı Himalayalarda, yılbaşını ise Dalai Lama ile birlikte Buddha’nın aydınlandığı yer olan Bodhgaya’da geçireceğim. Bu ektiğim tohum gelecekte ne hale gelecek dört gözle bekliyorum.
Bu sefer ki bayağı uzun bir parkur olacak.
Sevgiler

www.yourwishisyourreality.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder